Nuuet

Midsommar..

Publicerad 2012-06-23 12:56:02 i Mitt Liv,

Började dagen med att åka ut till stugan för att plocka blommor.. finns rätt mycket där ute så blev en hel del.. för vad är midsommar utan blommor och kransar.. Så sen blev det att fixa med allt när man kom hem.. Sen vet jag inte hur vi lyckas med att få så mycket mat framme. För alla vill vara med och hjälpa till då är de klart att de blir mycket att äta.. och dricka.. så blev en sen kväll men vi hade roligt så idag är man lite mör i kroppen men ska kanske ut med tjejernaikväll men ska inte dricka då eftersom jag ska jobba imorgon.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela