Nuuet

Sista info dagen... Imorgon börjar de..

Publicerad 2012-06-19 15:15:25 i Mitt Liv,

Ja då var sista infon över så imorgon börjar jag med att gå på två eftermiddagar.. sen ledig över midsommar.. ska bli roligt nu att få börja och jobba istället för att sitta i ett rum och få information får kl. 7.30 - 14.30 för de blir ganska mycket på en dag och lite tråkigt.. Men nu vet jag allt om vad de gör och så vidare.. samt vart jag ska gå imorgon.. men allt ska nog gå bra.. så ska ta det lugnt nu och bara mysa tills jag börjar imorgon kl 13.48

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela