Nuuet

Sol kl 05:20 när man åker till jobbet när man åker hem 14.15 är de grått/moln och nästan så att de regnar..

Publicerad 2012-06-29 17:47:51 i Kompisar, Mitt Liv,

Ingen rolig tid att gå upp idag men skönt ändå förm då hinner man göra lite när man kommer hem. Som idag ville jag ha sol och varmt eftersom Lotta och jag skulle fika nere vid sjön.. Men nej så bra blev de ju inte med vädret... Inte roligrt att sitta på en brygga och bli sjösjuk.. Men vi hittade en annan plats att sitta på. de var länge sedan jag träffade henne så vi hade mycket roligt att prata om och roligt även fast de var tråkigt väder..
bryggan blir blöt... inge bra ställe att sitta på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela