Nuuet

Vad ska jag göra med pengarna jag tjärnar under sommaren?

Publicerad 2012-06-23 13:37:43 i Mitt Liv, Åsikter och Tipps,

Ja de finns så mycket jag kan tänka mig att lägga pengarna på men känner att nu ska jag lägga de på saker jag villa eller har tänkt väldigt länge på..
 
  • För det första går pengarna till körkort.. Går lite segt med körandet men de blir så när man har en pappa som inte vill vara med och hjälpa till något.
  • Sen har jag funderat länge på att köpa en systemkamera. Jag som hela tiden är ute och tar kort skulle de vara bra med en lite bättre kamera än den jag har nu. Hittade en Nikon D3100 som verkar ok. Någon som har den kanske kan skriva lite vad den tycker om den eller om ni har andra tipps på bra systemkameror. 
  • Kanske ta en sista minuten med några kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela