Nuuet

Andra-chansen: Ja jag vet inte hur Sverige tänker eller röstar...

Publicerad 2012-03-04 14:58:13 i Melodifestivalen 2012,

Ja igår satt jag och kollade på andra chansen med mamma..Vi satt och undrade vad de egentligen var för låtar som hade gått vidare till just till den här tävlingen.. ja vad kan man säga om låtarna igår. en stor blandning.. men jag var glad för dom jag tyckte var bra gick vidare.. i alla fall en av låtarna.. den andra ska jag inte säga vad jag tycker om den för dens egna bästa... Men ser fram emot att kolla på finalen på lördag och se vilken låt som vinner.. Har ju många favoriter så hoppas bara att någon av dem vinner..

(låten jag gillade)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela