Nuuet

Har inte varit hemma så mycket den här veckan..

Publicerad 2012-03-18 19:19:46 i Mitt Liv,

Ja sälen hela veckan sen kyrkan hela helgen.. I fredags var man uppe ett tag men de var ju inte så bra eftersom jag skulle vara vid kyrkan kl 8.45 och kom hem ca 14.. men som tur va ringde en kompis som man inte har träffat på ett tag.. De var något man behövde även fast vi inte gjorde så mycket så är de roligt att vara med henne... Sen gick vi ner och fick mat hos min mormor och morfar som hade lagat god mat åt oss. Sen åkte hon hem och vi gick hem till oss.. Trodde inte att jag var så trött men vid 22.30 sov jag i soffan. så blev bara att gå och sova.. så idag var de bara gudtjänsten som vi skulle hjälpa till på sen vara bra hem å plugga.. Så nu är de bara att ladda för en ny veckan och praktik som börjar på tisdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela