Nuuet

Sitter och skriver lite läxor..

Publicerad 2012-03-25 15:03:44 i Skolan,

Ja hade några läxor kvar eller läxor å läxor de är uppgifter som man skulle fixa lite på för att få ett högre betyg så är redan klar med en sen har jag bara två till små kvar att skriva och sen är de bara praktik upg. För när vi är på praktik är vi bara i skolan på Torsdagar men vi ska ändå inte ha så mycket läxor under den här tiden för de ska våra kurser vara anpassade efter. Så man får två stora uppgifter som man ska göra under praktiken sen inge mer. Men de är skönt för man orkar inte så mycket mera. Men många undrar varför man är så trött när man kommer hem.. Men sätt sig själv med ca 15st 1.3 åringar där alla springer runt och skriker och vill ha din uppmärksamhet. Så läxor är inte de första man tänker på när man kommer hem utan då vill man bara sova eller koppla av... Ne nu ska jag fortsätta med "läxorna" så skriver om Västerås dagen ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela