Nuuet

Sommartid inge bra för mig...

Publicerad 2012-03-28 19:35:09 i Mitt Liv,

Ja att ställa om klockan är inte bra för mig.. Trodde inte att de skulle vara så svårt för första dagen gick bra men andra dagen... INTE så bra..ställde klockan på 6.30 eftersom jag ska gå 7.15.. klockan ringer men jag sover vidare för den ska ringa flera gånger men sen när jag vakna och tittar på klockan är den 7.00 de kan ju inte stämma jo de gör de.. så hade bara 15 min på mig att tvättahåret..fixa kläder och äta frukost å jag vet inte hur kag lyckades men 7.20 var jag på fritids.. så att ställa om klockan för mig är inge bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela