Nuuet

Vi drar till Fjällen.......

Publicerad 2012-03-11 00:51:55 i Skolan,

Ja då ska vi åka med klassen till fjällen på fjällutbildning.. Vilket betyder att man åker till fjällen i fem dagar.. Där kommer vi lära oss att åka skidor om man inte kan (något jag måste lära mig för jag kan inte åka så önska mig lycka till) ha olika tävlingar och aktiviterar under dagarna samt lite utbildning.. Ska bli roligt att åka eftersom vi är en så bra klass..För vi har så roligt med varandra..Och jag tror att den här veckan kommer göra oss till en ännu bättre klass.. Sen blir det bara en dag i skolan sen ut på 5v APU=Praktik kan inte bli så mycket bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela