Nuuet

Äntligen har jag fått pratat med morfar <3

Publicerad 2012-05-14 18:42:13 i Mitt Liv,

Såg på telefonen att de var mamma som rigne men när jag svarade var det MORFAR.. åå vad länge sedan det var jag pratade med honom.. ja de har ju inte gått så länge men de är en lång tid för mig eftersom morfar och mormor är några jag nästan ser dagligen... och de betyder så mycket för mig och nu att inte ha fått pratat med honom under de här veckorna han har varit på lasarettet vilket har varit jobbigt. eftersom med morfar kan man prata om allt.. Så nu hoppas jag att han bli bra snart så att han får komma hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela