Nuuet

Blommor till Morfar...

Publicerad 2012-05-11 23:29:15 i Mitt Liv,

Eftersom min morfar just nu inte mår så bra efter operationen så ligger han på en intensivavdelning.. med tanke på att han hade det väldigt svårt de första dagarna.. men stark som min morfar är så blir han bättre.. Men jag saknar honom mycket.. och för några dagar sedan när mamma åkte till honom så frågade hon om jag ville göra en blomma till morfar.. Men den får inte vara levande.. Så då gjorde jag en stor lilablomma utav en servett.. något som en vän lärde mig för några år sedan.. och de är något jag brukar göra ibland på fester eller utomlands.. Så lärde en i Thailand hur man gör dem.. Så nu idag gjorde jag flera blommor som morfar kan få eftersom han älskar blommor och att vara ute i trädgården...

 

(testade med att blanda olika servetter idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela