Nuuet

Inget att göra...

Publicerad 2012-05-09 09:52:11 i Skolan,

Ja då sitter man i skolan och har inget att göra..Eftersom man har lämnat in de jag ska i den här kursen så har jag inget att göra men är så smart att man glömmer sin dator och andra papper hemma.. Jippi.. så vad gör man då jo då tar man Melindas dator och får sitta vid den tills lektionen slutar om ca 40 min.. Och kanske att ens byxor hinner torkar under den tiden.. För skor och kläder blir väldigt blöta när man ska gå till skolan när det spöregnar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela