Nuuet

Läraren är snäll och säger att vi får sluta..

Publicerad 2012-05-22 14:29:46 i Skolan,

Men för mig som har matte betyder det att jag måste vänta till kl 15.10 för att ha lektion.. och den är bra att gå på eftersom man ska ha Nationella i matte i morgon.. så för att man ska klara matten så kan det vara bra att gå på lektionen.. fast mycket med skolan är tråkigt de sitsa veckorna bara för att man inte har något att göra.. när betygen är satta finns de inget att göra kvar i skolan..Så skulle vara skönt med sommarlov redan nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela