Nuuet

Matte = Just nu hör jag bara ABC är längden.... DBE är samma fast...eller?

Publicerad 2012-05-08 16:36:46 i Skolan,

Ja så smartare blev jag efter matten idag.. Jag och en till vi bara satt å stirrade på varandra för vi förstog... INGET.. så då känner man ju sig smart när man ska åka hem och plugga nee.. Så nu ska man försöka med de också innan man ska iväg och spela. De är lite jobbigt nu i skolan eftersom man ska börja tänka på ett helt annat sätt än vad man har gjort under sin praktik.. Så blir mycket nu under några veckor...Många prov och inlämningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela