Nuuet

Min dag gick bra tills.....

Publicerad 2012-05-16 19:32:38 i Mitt Liv,

Byxfickan låste sig och jag fick inte upp den.. De hade ju varit OK om man inte hade något i den men de hade man ju och de var min mobil.. Så fick låna en kompis mobil för att skicka ett sms till mamma och förklara varför jag inte kunde svara.. Mamma trodde inte på mig men när jag kom hem så försökte hon också men de gick inte så fick lov att klippa i dem bara för att få ut mobilen...Så nu vet jag att man inte ska lägga mobilen i träningsbyxorna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela