Nuuet

Ida... ja hur ska man förklara dig, nee de går inte..

Publicerad 2012-11-11 18:54:05 i Mitt Liv,

Får ett sms igår, jag kommer till dig om 2 h å vi ska ut å festa med dig :)
Eee vilka vi? vart? va? när? hur? ja de blev en del frågetecken när man får ett sånt sms kl 9 en lördag kväll att hon ska komma från Stockholm.
Men ja de gick å f'n vad roligt de blev, vi kom hem ca 4 på morgonen och upp kl 10, frukost sen bowling :) så tack för en rolig kväll/natt/helg, de här får vi göra om flera gånger.
jag lykades få 122p på en serie :)
Tack!!! att de alltid ska se ut som att en bomb har salgit ner i mitt rum efter att du har vait här :) (men de gör inge för de är bara roligt att ha dig här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela