Nuuet

Vem blev gladas mamma eller jag?

Publicerad 2012-11-14 18:48:36 i Mitt Liv,

Ja idag är de en bra dag. För jag klarade uppkörningen :) jippiiii de gick mycket bättre än vad jag hade väntat mig och jag var inte så nerrvös som jag trodde. Så allt gick bara bra, sen när jag ringde mamma så blev hon så glad att hon började skrika i telefonen å var gald för min skull. Men förmig känns de fortfarande lite svårt att förstå så de har nog inte riktigt sjunkit in än vad som har hänt. Men nu är de bara kvar att klara de där j*vla provet där dom ska skriva de uddadeste frågorna de kan komma på, men får göra mitt bästa nästa fredag när jag väl ska skriva de igen... hoppas på de bästa då
(lite svårt att se färgen kanske men de är en rosa ros som jag fick av mamma när jag kom hem från skolan för att jag hade klarat körningen)(lite svårt att få en bra bild på de, får försöka bättre imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela