Nuuet

Fjällen

Publicerad 2012-09-07 17:10:48 i Mitt Liv, Skolan,

På söndagen när vi åkte upp stannade vi i Sveg. Där finns det en stor Björn som är gjord utav trä. Tycker mera att de ser ut som en gris.
andra stället vi stannade på :)
första natten tältade vi på gränsen mellan Norge och Sverige.

Som ni ser så har det varit olika väder där uppe. Vi ha haft allt från snö, regn, blåst, sol och storm. Eftersom de var storm så var våra lärade snälla och sa att vi skulle gå dubbelt på torsdagen så kunde vi komma hem en dag tidigare. För annars skulle vi sovit en natt i tält efter två nätter på helagsfjällstation. Så de känndes skönt att komma hem igår. Man har ont i höften och är stel men jag är stålt att jag har klarat av den här resan och att jag gick en vandring som andra i klassen inte klarade när vi var där uppe. (när vi skulle upp på toppen och de var storm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela