Nuuet

Humm tänker? Ska jag byta eller inte...?

Publicerad 2012-09-26 16:22:09 i Åsikter och Tipps,

Har haft min mobil i några år nu. Är nöjd med den och den är inte sönder utan har hållt sig bra men nu har jag börjar fundera lite på om man kanske ska ta och köpa en ny.. Men så kommer den stora fråga vilken mobil och vilket abonemang ska man ta??
De här är min nuvarande mobil.. Den har inge internet men är OK har haft den nu i ca3 år om inte mer..
Såg att den här har en rimligt pris. vet även kompis som har den och är nöjd med den. De är inte en iphon som alla andra har men varför ska alla ha lika. Och jag brukar använda hennes ibland och tycker om modellen. 
Men nu är stora fråga vad ska man ha för abonemang.. för vill inte batala för mycket i månaden? så har någon kanske tipps på bra aboneman med internett och billa sms samt att ringa?? jag behöver förslag och hjälp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela