Nuuet

Hummm hur ska jag få plast med allt????

Publicerad 2012-09-01 16:22:51 i Mitt Liv,

Hela vardagsrummet är nu fullt med påsar och kläder/saker som ska få plast i väskan...Men hur???
Ja mina kläder som ska med.. man ska inte ha för mycket men jag ska inte frysa om natten.
Så de är
2x Underställ
2x Strumpor
2x Gå stumpor
Flis
2x Tröja att gå i
Samt en påse med vantar och mössa..
Ja här är bordet med maten som ska med.. Svårt att veta hur mycket man ska ha så man inte blir hungrig när man är där.
Här är några små mellanmål jag har med mig.. Nötter, Sen hittade mamma små söta askar med torkadfrukt, Sen lite annat smått som kan vara snabb energi..

Kommentarer

Postat av: Tilda

Publicerad 2012-09-01 21:09:26

Jag hatar er </3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela