Nuuet

Stockholm dag: 1 Grönalund

Publicerad 2012-09-16 15:26:40 i Upplevelser,

jag fick med mig Wiola i den stora bergodalban hon skrek att hon skulle dö och var jätte rädd.

Som ni ser så att de redan många och väntade på att konserten skulle börja.
The Hives ska även spela på grönan, men har ju redan sett dem så :)

Den Svenska Björnstammen är bra på skiva men bättre live :) Så de var en super bra konsert ger den 9/10 poäng. de som var lite jobbigt var att de blev så trångt så man knappt kunde röra sig.. Men de blav en bra avslutning på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela