Nuuet

2013 hahha var på väg att skriva 2012 men de kan man ju inte göra längre...

Publicerad 2013-01-01 15:49:12 i Mitt Liv,

Så vad ska jag tänka på under det här året? Eller vad ska mina mål vara

 

  • Spendera tid med familjen
  • Ha roligt och göra många bra minnen med mina kompisar
  • Ha de roligt och ta vara på stunden (leva i Nuet :)
  • Unna mig själv saker som gör att jag mår bra
  • Se en ljus framtid även fast jag inte riktigt vet vad jag ska göra sen
  • Göra ett stort val som kan göra min framtid

 

Så kom nu 2013 för nu är jag bered för allt som kan komma och hända :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela