Nuuet

Idag ska vi åka iväg en sväng för jag ska iväg på ett möte (viktigt inför framtiden)...

Publicerad 2013-01-20 11:05:47 i Mitt Liv,

Känns både roligt spännande och pirrigt, men de ska nog gå bra. Och de här blir en början för något nytt för mig och kan föräda en hel del sen i framtiden.. Så nu kanske jag ska fixa mitt rum först så att de inte ser ut som en tromb när jag kommer hem sen ikväll :)
Förstår inte hur de kan hamna så mycket saker i min soffa, och när någon har sovit kvar här ligger de sakerna framme i minst två dagar... Så nu ska de bort

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela