Nuuet

Inge bra att ge mig en bra bok,,,, FÖR JAG KAN INTE SLUTA LÄSA..

Publicerad 2013-01-02 17:26:43 i Böcker/Filmer, Mitt Liv, Åsikter och Tipps,

Ja igår läste jag ut första boken, å de var många gånger jag var påväg att stänga den för den ville inte som jag ville, men jag var bara tvungen att läsa vidare och veta vad som hände, tog inte lång stund innan den var klar så började på den andra :) låg och läste tills jag började se suddigt kanske skulle sova då :) men den boken blev klar idag på förmiddagen så nu har jag bara en bok kvar men serien fortsätter så måste fixa flera böcker snart....
Det som är minus med boken är att dom är så korta för en bok ligger på ca 140 sidor så dom kunde ha slagit ihop några böcker tycker jag, så den blir längre,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela