Nuuet

Vet inte vad han kommer att svara, eller ställa för krav!

Publicerad 2013-01-04 23:45:50 i Mamma/Pappa,

Ja nu är de sista terminen sen till sommaren tar jag studenten, Svårt att förstå att tiden går så fort, jag har blandade känslor, glad att skolan är slut, åka och komma nya äventyr, men orolig för hur allt ska gå.
 
Men inte de som var saken, sen jag var liten har min pappa lovat mig att jag ska få åka i hans bli till min bal och även att jag ska få köra min syster i den till hennes skolavslutning, men vet inte om jag kan lite på honom.
 
För jag känner att han bara kommer att komma med en massa krav till mig då, som att ja jag får men han ska vara med eller köra, vilket jag inte vill efter allt han har gjort,
 
Så nu vet jag inte hur jag ska göra eller fråga han och hur mycket ska jag ge tbx efter allt han har gjort.. 
 
(har en udda pappa, och ja just nu vågar han inte prata med mig så att fråga han blir inte de lättaste)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela