Nuuet

mycket att tänka på...

Publicerad 2013-09-16 00:09:02 i Mitt Liv,

Mycket och många förändringar under de senaste veckora. och som nyheterna ser ut nu så kommer dagarna bli ännu mera stressiga eftersom jag inte ha någon aning om vad som kan hända. Att en person kan förstöra så mycket genom att inte låta en vara.. när den själv får leva sitt liv men låter inte mig leva mitt. Så på ett sätt ska förändring bli skönt, men hur den kommer att reagera över situationen har jag ingen aning om.. men ska försöka att inte tänka på de utan spendera tid med människor som verkligen betyder något för mig, inga som får mig att må dåligt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela